پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230125
کاهش چشم گير تعداد مبتلايان بستري در مراکز درماني چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1399/02/06 09:29:43
نمایش : 1172
رئيس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهار محال و بختياري، از کاهش چشم گير تعداد موارد بستري ناشي از ابتلا به کرونا در مراکز درماني اين استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ دکتر مجيد شيراني رئيس دانشگاه شهرکرد ، در تشريح آخرين وضعيت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري در دومين روز از ارديبهشت ماه سال ۹۹ اظهار داشت: از شيوع کوويد ۱۹ تا کنون ۹۹۱ بيمار با علائم باليني مشکوك به كرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري شده اند.

وي، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستري و سرپايي را ۱۴۳۵ اعلام کرد و افزود: تعداد بهبود يافتگان ترخيص شده از بيمارستان يا درمان در منزل ۲۷۳ نفر بوده است.

دکتر شيراني گفت: هم اکنون ۳۲ بيمار در مراکز درماني استان تحت درمان و مراقبت هستند.

به گفته وي، با مثبت اعلام شدن آزمايشات يک بيمار بستري و ۱۱ نمونه سرپايي ، در مجموع مثبت اعلام شدن نمونه ۱۲ بيمار مشکوک طي ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بيماري که نتايج آزمايش آن‌ها مثبت اعلام شده ۳۱۲ نفر مي باشد.

وي اظهار داشت: خوشبختانه طي ۲۴ساعت گذشته ، مورد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ گزارش نشده است و مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در استان همان به ۲۴ نفر مي باشد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html